top of page

מ ש ל ו ח  ח י נ ם מעל 249 ש״ח

מ ש ל ו ח  מ ה י ר 3-5 ימי עסקים

מדיניות משלוחים 

משלוחים

שירות שליח עד הבית פעיל בכל חלקי הארץ, המשלוח מתבצע בתוך 3-5 ימי עסקים אשר יחולו ממועד אישור ההזמנה בחברת האשראי ובתנאי שהאישור התקבל עד השעה 13:00.

 

ולמעט ישובים מרוחקים אליהם זמני ההגעה הוא עד 7 ימי עסקים.

 

שירות E-POST (איסוף מנקודת חלוקה) זמין באזורים הפעילים על ידי חברת השליחויות. 

לאחר ביצוע ההזמנה החברה תשבץ עבור הלקוח נקודת איסוף קרובה ככל האפשר לכתובת מגוריו (אותה הזין במהלך תהליך ההזמנה). במידה והלקוח מעוניין לשנות את נקודת האיסוף, יוכל לעשות זאת בתיאום מול שירות הלקוחות בוואטס-אפ למספר 054-4909096.

במידה שאישור חברת האשראי יתקבל לאחר השעה 13:00, תיחשב ההזמנה כאילו בוצעה ביום העסקים הבא ומועד המשלוח יבוצע בתוך 3 ימי עסקים החל ממועד זה.

 

יום העסקים מסתיים בשעה 18:00. 

 

רכישה 

תנאים אלה יחולו על רכישת מוצרים באמצעות אתר NOT JUST A PATCH IL המופעל על ידי פאצ' & מור בע"מ (להלן: ״פאצ' אנד מור״) ח.פ 516915097 מרחוב הירקון 5 בני ברק, ישראל.

תנאים אלה יחולו בנוסף לתנאי השימוש הכלליים באתר. 

במסגרת הליך הרכישה יהיה עליך להזין כתובת מלאה ועדכנית למשלוח.

פאצ' אנד מור זכאית, בהתאם לשיקול דעתה המוחלט לערוך כל בדיקה שתמצא לנכון, לרבות דרישה לקבלת פרטים נוספים ו/או שלא לבצע כל עסקה/ מכירה ו/או לבטל כל עסקה או מכירה, כאשר לא אומתו הפרטים הנוספים ו/או כאשר נסיבותיה מעלות אפשרות שאין מדובר ברכישה של לקוח לשימוש עצמי ו/או כשמדובר בעסקה מחוץ למהלך העסקים הרגיל ו/או בנסיבות חריגות ו/או בכל מקרה שבו קיים חשש לניצול לרעה של הרכישה online ו/או בכל מקרה המעלה חשש כי התמורה עבור הסחורה לא תיפרע במועדה ו/או בוצעה הזמנה כפולה וכיוצא בזה. 

במהלך הליך ההזמנה יתאפשר לך לצפות בסיכום פרטי ההזמנה טרם אישורה. מובהר כי לאחר שתאשר את העסקה לא תוכל לתקן את פרטי ההזמנה.

לאחר השלמת הליך רכישת המוצרים, יישלח לכתובת הדוא"ל שלך אישור בדבר פרטי העסקה. 

 

משלוח

יעדי אספקת המוצר/ים בישראל הינם באזורים אליהם ניתן לבצע משלוחים באמצעות שירות שליחויות ו/או באמצעות חלוקה לנקודות איסוף קרובות לכתובת הלקוח ו/או באמצעות איסוף עצמי ממשרדי פאצ' אנד מור.

בבחירת אופציה של איסוף עצמי יש לתאם מראש הגעה לטובת איסוף המשלוח בוואצאפ של שירות הלקוחות : 054-4909096.

ככלל, משלוח המוצרים יתבצע בתוך 3 ימי עסקים אשר יחולו ממועד אישור ההזמנה בחברת האשראי ובתנאי שהאישור התקבל עד השעה 13:00 ולמעט ישובים מרוחקים אליהם זמני ההגעה הוא עד 7 ימי עסקים. במידה שאישור חברת האשראי יתקבל לאחר השעה 13:00, תיחשב ההזמנה כאילו בוצעה ביום העסקים הבא ומועד המשלוח יבוצע בתוך 3 ימי עסקים החל ממועד זה. יום העסקים מסתיים בשעה 18:00. למרות האמור יתכנו עיכובים במשלוח של עד 14 ימי עסקים ממועד אישור העסקה. יובהר כי פאצ' אנד מור לא תהא אחראית לכל איחור במועד המשלוח, מכל סיבה שהיא שאינה תלויה בפאצ' אנד מור, ולרבות כאלה שמקורם בין היתר בחברת המשלוחים באמצעותה מבוצעים המשלוחים, באיתור רוכש המוצרים, בכוח עליון, מלחמה, שביתה, מעשה טרור, שיבושים או תקלות.

המשלוח ייעשה, בהתאם למבוקש בעת ביצוע ההזמנה, באופן כדלקמן: המוצר/ים ישלח/ו אלייך באמצעות שליח ובלבד שמדובר באזור אליו פאצ' אנד מור מבצעת משלוח ושאין מדובר בכתובת של תא דואר. עלות המשלוח אינה כלולה במחיר המוצר/ים והיא תתווסף למחיר הכולל של המוצרים, אלא אם הינך זכאית למשלוח חינם בהתאם לתנאים המפורסמים באתר במועד ביצוע הקנייה. יובהר כי לאחר ביצוע ההזמנה לא יתאפשר שינוי כתובת למשלוח המוצרים. 

דמי המשלוח והמחיר הכולל של המוצרים יפורסמו באתר. פאצ' אנד מור שומרת על זכותה לשנות מעת לעת את סכום דמי המשלוח ו/או לפטור מתשלום דמי משלוח והכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. 

מובהר כי באם במועד הרכישה באתר יימסרו על ידך פרטים שאינם נכונים ו/או כתובת שהינה תא דואר ו/או לא נכחת בכתובת הרשומה למשלוח ו/או לא היה מענה במספר הטלפון שסופק על ידך ו/או המשלוח לא נמסר לך מסיבה שאינה תלויה בפאצ' אנד מור ועקב כך לא סופקו לך הפריטים המבוקשים, תחוייב בתשלום נוסף בגין דמי משלוח ודמי טיפול, כמפורט באתר.

באם המוצרים לא יגיעו לידייך עד 14 ימי עסקים ממועד הרכישה, באפשרותך לבטל את העסקה ולקבל את מלוא כספך חזרה.

המשלוח יבוצע לידי בעל כרטיס האשראי. פאצ' אנד מור ו/או מי מטעמה יכולים לדרוש הצגת אמצעי זיהוי כגון רישיון נהיגה/תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי טרם מסירת המשלוח וכתנאי למסירתו והכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

במקרה שמשלוח לא ייאסף על ידך בהתאם להנחיות שקיבלת בהודעה מחברת השליחויות, המשלוח יוחזר לפאצ' אנד מור ותחויב בעלות דמי ההחזרה (בנוסף לדמי השילוח).

משלוח חינם בהזמנה- הסכום לקבלת הטבת משלוח חינם עלול להשתנות בכל עת בהתאם להחלטת החברה.

 

באמצעות פניה טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון: 054-4909096 שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00.

במקרה של החלפה ו/או ביטול העסקה עלייך להחזיר את המוצר שלם, באריזתו המקורית שלא נפתחה ובתנאי שלא נעשה בו כל שימוש ולצרף את חשבונית המס. פתיחת האריזה או נגיעה במוצר בכל דרך שהיא נחשבת כשימוש ובמקרה זה לא יהיה ניתן לבצע החלפה או ביטול עסקה.

במקרה של החלפה או ביטול עסקה, החזרת המוצר לחברה הינה באחריותך ותתבצע באמצעות החזרה למשרדי החברה בכתובת הירקון 5, בני ברק, מגדלי LYFE B, קומה 18, בימים א'- ה', בין השעות 09:00 - 16:00, או באמצעות שירות שליח לאיסוף החזרה. עבור איסוף ע"י שליח ייגבה תשלום בסך של 35 ₪ מכרטיס האשראי עימו ביצעת את העסקה והסכום ינוכה מסכום ההחזר הכספי אשר יינתן לך.

מקרים בהם לא ניתן לקבל החזר כספי

לא ניתן לפצל החזרה של מוצרים שנרכשו בעסקאות משולבות בהן חלה הנחה מיוחדת ו/או מחיר מבצע. במקרה זה לא ניתן לבטל ולהחזיר חלק מהפריטים שנכללו בעסקה. יש באפשרותך לבחור אחת משתי האפשרויות הבאות:

א. לבטל את כל העסקה המשולבת ולהחזיר את כל מה שרכשת במסגרתה.

ב. לא לבטל את העסקה המשולבת.

במידה וקיבלת עם הזמנתך מוצרים במתנה, ובמידה והחזרת את מלוא ההזמנה – יש להחזיר גם את המוצרים שקיבלת במתנה על מנת לקבל החזר כספי מלא. החזרה שתתקבל המוצרים שקיבלת במתנה, תזוכה בניכוי 30% משווי ההזמנה.

במקרה של רכישה שבוצעה במחיר מבצע מיוחד ו/או חיסול, תהיה זכאי לבטל את העסקה בתוך 7 ימים בלבד מאישור ההזמנה או מקבלת המוצר, לפי המאוחר מבניהם.

פתיחת האריזה או נגיעה במוצר, בכל דרך שהיא נחשבת כשימוש במוצר ובמקרה זה לא ניתן יהיה לבצע את ההחזרה ו/או ההחלפה ולא יינתן החזר כספי כלשהו.

bottom of page